IT irangos priežiūra nuotoliniu būdu

Nuotolinė priežiūra leidžia greitai reaguoti į užklausas, identifikuoti ir šalinti gedimus.

 

 IT įrangos priežiūra pas klientą

Neturint galimybių pašalinti gedimo nuotoliniu būdu atvykstama pas klientą į biurą.

 

 IT infrastruktūros profilaktika

Reguliariai atliekami profilaktiniai priežiūros darbai užkerta kelią galimiems gedimams ir užtikrina sklandų IT sistemos veikima.

 

 Rezervinės duomenų kopijos

Kliento pageidavimu darome kompiuterinių darbo vietų, serveriu rezervines duomenų kopijas.*

 

 HELPDESK ataskaitos

Kartą į mėnesį klientų portale pateikiamos ataskaitos apie atliktus kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbus ir jų sprendimo laikus.

 

 Gedimų šalinimas 24×7

IT specialisto pagalba klientams prieinama 24×7. Esant poreikiui, atvyksime į Jūsų biurą ir pašalinsime gedimą bet kuriuo paros metu.*

 

 Pakaitinė įranga

Sugedus Jūsų įrangai ir ją išvežus  aptarnavimui, suteikiame pakaitinę įrangą, kol atstatomas pagrindinės įrangos veikimas*.

 

 IT auditas naujiems klientams

Pradėdami dirbti su nauju klientu atliekame IT auditą bei informuojame klientą dėl programinės įrangos legalumo.

 

Nuo 39 EUR į mėn. už 3 komp.

 

*yra papildomų salygų