IT irangos priežiūra nuotoliniu būdu

Nuotolinė priežiūra leidžia greitai reaguoti į užklausas, identifikuoti ir šalinti gedimus.

 

 IT įrangos priežiūra pas klientą

Neturint galimybių pašalinti gedimo nuotoliniu būdu atvykstama pas klientą į biurą.

 

 IT infrastruktūros profilaktika

Reguliariai atliekami profilaktiniai priežiūros darbai užkerta kelią galimiems gedimams ir užtikrina sklandų IT sistemos veikima.

 

 Rezervinės duomenų kopijos

Kliento pageidavimu darome kompiuterinių darbo vietų, serveriu rezervines duomenų kopijas, kurios saugomos duomenų centruose.

 

 HELPDESK ataskaitos

Kartą į mėnesį klientų portale pateikiamos ataskaitos apie atliktus kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbus ir jų sprendimo laikus.

 

 Gedimų šalinimas 24×7

IT specialisto pagalba klientams prieinama 24×7. Esant poreikiui, atvyksime į Jūsų biurą ir pašalinsime gedimą bet kuriuo paros metu.

 

 Pakaitinė įranga

Sugedus Jūsų įrangai ir ją išvežus  aptarnavimui, suteikiame pakaitinę įrangą, kol atstatomas pagrindinės įrangos veikimas*.

 

 IT auditas naujiems klientams

Pradėdami dirbti su nauju klientu atliekame IT auditą bei informuojame klientą dėl programinės įrangos legalumo.

 

Nuo 39 EUR į mėn.